Google translation

czwartek, 5 sierpnia 2010

przezroczystości.

Jestem totalnie do tyłu jeżeli chodzi o blogi. Powód? Mój tata zapomniał zapłacić rachunek za internet więc go odcięli :D pora nadrobić zaległości.


Dziś w roli głównej przezroczysta koszula. Widziałam podobne w H&M ale mnie nie zachwyciły. Dopiero jak zobaczyłam taką koszulę na jakiejś dziewczynie zapragnęłam ją mieć. Ale w H&M już jej nie było. Jednak nie ma tego złego... Wczoraj znalazłam moją koszulę w lumpeksie i zapłaciłam za nią zawrotną sumę 4 zł ;)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
|koszula: SH|top: Top Shop/SH|spodnie: Cubus|buty: H&M|kapelusz: Orsay|bransoletka: pamiątka z Włoch|

A w roli fotografa moja mała siostra.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

7 komentarze:

Nutmeg pisze...

Fajnie zestawiłaś tą przezroczystość, dało taki melancholijny efekt, bardzo mi się podoba!

wiktoria pisze...

Fajna ta koszula ale osobiście połączyłabym ją z rurkami tudzież z legginsami ;p

http://subiektywnie1606.blogspot.com

erillsstyle pisze...

Fajna ta koszula ale jakos mnie bardziej zachwycaja te spodnie bo swietnie w nich wygladasz :)

kiwaczek2 pisze...

bo tak to jest z tymi panami...

Natalka pisze...

Podoba mi się :) fajnie się wszystko prezentuje :)

fornicarás pisze...

sh są niezastąpione ! :)

asis pisze...

fajny kapelusz;)
zapraszam na mojego bloga: www.asia-rolbiecka.blogspot.com
Pozdrawiam!

Prześlij komentarz