Google translation

środa, 14 lipca 2010

pure white.

W końcu mam więcej czasu na blogowanie. Tylko zdjęć nie ma mi kto robić.
Ale trzeba sobie jakoś radzić. Jak? Samowyzwalacz, polna droga i nadzieja, że nikt nie postanowi wybrać się tam na spacer. Czułabym się idiotycznie gdyby ktoś zobaczył jak sama sobie robię zdjęcia ;)

Do tej pory w mojej szafie królowała czerń, ale ostatnio choruję na białe i beżowe ciuchy. Wymarzyłam sobie prosty, biały, oversize'owy t-shirt. Lumpeks mnie nie zawiódł. :)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


|bluzka: SH| szorty: orsay| buty: deichmann| naszyjnik: Tesco| zegarek: butik no name w Rzeszowie|

W zimie wypatrzyłam w tesco botki. Jednak w ramach walki z zakupoholizmem postanowiłam się powstrzymać i nie kupować ich. Warto było czekać bo dziś kupiłam je za 18, 60 zł ! :)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

23 komentarze:

Panna Lola pisze...

butki są bardzo fajne(: chyba skoczę do Tesco(:

zna ten 'samowyzwalaczowy'ból

Lola

wieszaki tinkerbelli pisze...

Świetna bluzka:)
a botki przymierzałą też moja siostra w Tesco w Zielonej Górze, ale tam były przecenione na 22zł:)

a-good-buy Moja moda pisze...

Zaszalałaś z tymi botkami! Zaraz, zaraz... gdzie ja mam Tesco po drodze?

erillsstyle pisze...

Fajne to oversize'owe :) Tak, tak.. znam ten stan z samowyzwalaczem ;)

Bootki tez mi sie podobaly i tak sie wciaz zastanawiam czy brak czy nie, bo jakos dziwnie lezaly mi z przodu na stopie.. :)

Goha pisze...

Ja chcę twój zegarek!!! wszystko jest genialne no ale na zegarek gaoiłam się jak zachipnotyzowana!!! POZDRAWIAM

fashion-psyche pisze...

Fajny klasyczny look :) Podobają mi się buciki i naszyjnik!

kasiażynka pisze...

Widziałam w TESCO tłum kobiet przy stoisku z butami, które doradzały sobie właśnie w kwestii tych botków ;-)

C pisze...

omg i loved your watch!

There's a GIVEAWAY of a featured item in 5inchandup CHECK IT OUT at www.cschronicles.com hope you are in!

DailyDoseOfAloha pisze...

i die over these heels.. my problem is going from nyc to hawaii --i have traded my high heels/blisters/hard core nyc feet for flip flops!! i couldn't survive in these anymore

Ligeia pisze...

I adore that necklace and those boots are killer too!

I wish I knew Polish, a few of my fave music bands are from there ^-^

mwah!

Margaret pisze...

your shoes are amazing :O
Loving the blog
great posts
stop by some time! xx

vicen pisze...

Hi Ewelina, you are already on "LOOK 10", if you are interested, please check and do some comment.
http://look10.blogspot.com/2010/07/aivie-is-victim.html

You can also ask to be removed from LOOK 10.
Pick your prize, saying AWARD, if you want. It’s for your blog.
http://lh3.ggpht.com/_YJkdNi7eyns/TD9kmlOV2hI/AAAAAAAAQps/MNJJwapavX4/1015_award.jpg
Greetings
Vicen.

Eve Gore pisze...

WOW!

Prowadzisz naprawdę świetnego bloga.
Jestem w 100% oczarowana Twoim lookiem.
Oczywiście dodaję do obserwowanych!
Buziaki!

www.evegore.blogspot.com

Jewel Sytle pisze...

Me gusta tu look.

Un beso.

Barbara NieRadziwiłłówna: pisze...

naszyjnik masz PIĘKNY!

Angela ♥ pisze...

Świetne buciki! Chyba zajrzę do Tesco :)

FashionFreak pisze...

A mí también me gustan tus gafas, y tu look ;)
Estás muy guapa y esa camiseta es preciosa

Muchas gracias por tu comentario el otro día

1 beso!

Maddy pisze...

Wow! Botki są świetne!

Bardzo fajnie prezentuje się na tobie ta bluzka, mam taką samą i niedługo też jakiś zestaw z nią skombinuję :)

zapraszam!

GaBBa pisze...

świetny t-shirt ;D a buty <3 ah...

zapraszam na moją aukcję ciuszków: http://allegro.pl/item1155496127_mega_paka_ubran_40_42_dodatki_znane_marki.html

Charlottka pisze...

Swietne botki i ta cena wow!!!:)

A. pisze...

ta bluzka i gruby naszyjnik to cuda : D

http://wintydz.otwarte24.pl/ pisze...

całkiem fajnie tylko moim zdaniem sandały skracają ci troche noge :( pzdr ;)
zapraszam do mnie, na wintydzzzz z przymrozeniem oka oczywiscie:))) http://wintydz.otwarte24.pl/

Style Eyes pisze...

Great blog. I feel the same about taking photos of myself, in fact I usually take them inside.

Your photos are amazing. Love your outfit too!

Prześlij komentarz