Google translation

środa, 26 maja 2010

dots.

w końcu udało mi się złapać jakieś promienie słoneczne.
a dziś podobno znów ma padać...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

top: primark| spodnie: bershka| kurtka: only jeans/sh| buty: deichmann| pierścionek: orsay

edit:
spodnie w rzeczywistości wcale takie niezwykłe nie są :) wysoki stan mi się już nie podoba więc postanowiłam nosić wywinięte. a spodnie wyglądają tak:

Image and video hosting by TinyPic

21 komentarze:

agg pisze...

świetne spodnie, jeszcze takiego fasonu nie widziałam:)

Calliforniaction. pisze...

błagam, zero deszczu! Spodnie masz intrygujące:)

choclair pisze...

fajny top, w ogole caly zestaw przyjemny :)

...Iww... pisze...

Spodnie i top <3 i fajny pomysł żeby wywinąć tak spodnie :D

sandrula pisze...

świetny pomysł na te spodnie;)

Klamoty pisze...

Och, jakie piękne spodnie ! Ja właśnie bardzo lubię wysoki stan :)Ale patent z rozpiętą górą, jest bardzo ciekawy. Nie zsuwają Ci się ?

6roove pisze...

hmm, super pomysł ze spodniami, taka rozpięta góra wygląda bardzo ciekawie

Magdalena pisze...

top primarkowy mnie po prostu urzekł, świetna sprawa z łączeniem kropek z koronką :) bardzo inspirujące :)

outtaspace pisze...

bluzka <3

zapraszam do mnie ; )
www.0uttaspace.blogspot.com
fashion-connected goodies

Jessica pisze...

cute pink top!! :D

Karolinka.cy pisze...

Fajna fryzurka!

Facet w szafie pisze...

Wiesz, co? Dopiero zauważyłem, że masz kurteczkę podobną do K.B. :P lol

aivie pisze...

ale ja ją miałam pierwsza :D poza tym duzo mamy takich samych lub podobnych rzeczy ;)

Facet w szafie pisze...

:P lol :P AAa no i jeszcze raz podkreślę, że jestem zachwycony Twoją figurą:) Tak trzymać :) (powiedz mi to samo o mnie a dam Ci buzi :D )

aivie pisze...

hahaha w takim razie nie powiem tego :D :D

jak gdyby nigdy nic pisze...

świetne gatki :)

lavender summer pisze...

Świetne spodnie!

madeleine pisze...

Podoba mi się pomysł z takim noszeniem tych spodni:)

Zuzolińska pisze...

Spodnie są mega!

coccinelka pisze...

No i genialny pomysł z tym wywinięciem :) Zawsze to sposób na "odświeżenie" garderoby. No i wyglądają zdecydowanie lepiej w Twojej wersji.

m a r y l l a pisze...

świetne kolory;D

Prześlij komentarz