Google translation

czwartek, 4 lutego 2010

spotkanie wrocławskich szafiarek.

Niech żyją spontaniczne spotkania! Venila rzuciła hasło na forum i wrocławsie szafiarki postanowiły się spotkać. umówiłyśmy się o 18:30, a że następnego dnia miałam egzamin stwierdziłam, że posiedzę z dziewczynami godzinkę i wrócę do domu pogłębiać wiedzę. yhm... dziewczyny (no i nasz rodzynek - Marchewkowy narzeczony, którego serdecznie pozdrawiam:)) okazały się tak sympatyczne, że w domu byłam po 22. Nie spodziewałam się, że bedę bawić się tak dobrze w towarzystwie osób, które znam tylko wirtualnie :) Oby do następnego spotkania!

Image and video hosting by TinyPic

w spotkaniu uczestniczyły:

Erill, Marchewkowa, Łucja, Venila, ja, A good buy

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

6 komentarze:

Facet w szafie pisze...

:) Następnym razem będe!

Erill pisze...

Liczymy na to, ze sie wypowiem w imieniu całosci :)
im wiecej nas nastepnym razem tym lepiej :)

Sanna's Land of Illusion pisze...

Widać, że świetnie się bawiłyście :) Wyglądacie przesympatycznie :)

madzikzet pisze...

co wy sie tak wszystkie podpieracie??:)

a-good-buy moja moda pisze...

Podpieramy się, gdyż ledwo siedzimy ;)

Gia Illusion pisze...

ale miło :)

Prześlij komentarz