Google translation

piątek, 12 lutego 2010

pink & happy. happy & pink.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

sukienka: H&M| koszulo-tunika: cubus| buty: bata| torebka: cubus| naszyjniki: glitter i sh


Zostałam zaproszona przez A good - buy do zabawy polegającej na wypisaniu 10 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.

1. Moi przyjaciele. Tu chyba komentarz jest zbędny :)



2. Moja praca. Kiedy widzę uśmiech na twarzy dziecka wiem, że to co robię ma sens.


3. Taniec. A szczególnie taniec brzucha. Kiedy tańczę czuję się wolna. Taniec pozwolił mi odkryć moją kobiecość i pozbawił mnie kompleksów (no może nie wszystkich;]).



4. Morze. Kiedy jestem nad morzem czuję, że żyję. Mogłabym godzinami spacerować po plaży.


5. Wrocław. Kocham to miasto bo ma w sobie magię. Nie chciałabym mieszkać nigdzie indziej (no chyba, że w Gdańsku - oni mają morze). :)

6. Zakupy. Aktualnie próbuję się ograniczać, ale czasem nie mogę sobie odmówić kolejnej pary butów. A zakupy w lumpeksach to podwójna radość :)

7. Sen. Nic nie sprawia mi takiej przyjemności jak długi sen. I biada temu kto odważy się mnie rano obudzić! :)

8. Słońce. Byle do lata!

9. Jedzenie. To akurat widać. :)

10. Noc. Bo nocą zmienia się punkt widzenia. I nie zawsze ma to związek z alkoholem wypitym na imprezie. :)

I do szczęścia nic więcej mi nie potrzeba.

15 komentarze:

Rysia pisze...

Świetna tunika i wisior :)

Facet w szafie pisze...

Jak sie kobieto uaktywniłaś! Wreszcie :) Podoba mi się koszula i zestaw. Czyzbyś w gole zrobiła porządek w pokoju?:O Szok :D

tyruryru pisze...

koszuuuuuuuuuula :D!

Gunia pisze...

Świetna tuniko-koszula :D Nie wiedziałam o tańcu brzucha - bardzo zazdroszczę, też bym chciała umieć!

Brandy Shaloo pisze...

like the outfit, so rock 'n' roll...

blu pisze...

czuje sie tak, jakbym czytala o sobie :D

Martyna pisze...

koszulina mega <3

unfashion_girl pisze...

koszula GENIALNA!

morelaaa pisze...

Koszula boskaa:) w pierwszej chwili myślałam ze to plaszczyk :)

Facet w szafie pisze...

Jak zrobiłaś to tłumaczniee goole transtale ? Bo mi nie wychodzi tak jak Tobie, jak dodaje gadżet.

aivie pisze...

dodajesz w gadżetach html/javascript i wpisujesz kod podany na tej stronie:
http://translate.google.pl/translate_tools?hl=pl&layout=1&eotf=1

Anonimowy pisze...

Coś ci się przytyło chyba;)

aivie pisze...

anonimowy: a no przytyło się trochę ;)

Fashion Nicotine pisze...

Love your coat & jewelry!

Sanna's Land of Illusion pisze...

Bardzo lubię takie zestawy i takie koszule. jak dla mnie, bardzo fajnie :)

Prześlij komentarz