Google translation

wtorek, 29 grudnia 2009

w kategorii sporty ekstremalne: łyżwiarstwo

Jak zapewnić sobie śniadanie podane do łóżka? Wystarczy obiecać siostrom, że zabierze się je na łyżwy.

Niestety bilans zysków i strat chyba się wyrówna bo wróciwszy z łyżew musiałam zaprzyjaźnić się z fervexem. Na szczęście nie zaliczyłam żadnego upadku więc mimo, że z katarem to jednak do domu wróciłam w jednym kawałku.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

bluza: Reserved % (dołączam do grona jej fanek. jest genialna!)| spodnie: colloseum| rękawiczki: reserved| komin: orsay|

11 komentarze:

Natalka pisze...

Bardzo fajnie i stylowo wyglądasz na łyżwach! Pozdrawiam :)

Strachulec pisze...

Bluza rocks :) Świetny sportowy zestaw

Peyton pisze...

świetna ta bluzka!

Biurowa pisze...

Tak, bluza jest świetna.
Reserved osiągnął swój cel ]:->

Facet w szafie pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Facet w szafie pisze...

Ja nie umiem, naucz mnie Ewelinko! :D

manuellement pisze...

haha, moja siostra się na takie coś nie da,bo ona mnie ustawia xd
cudnie wyglądacie,zimowo,rodzinnie :)
tej,a gdzie ta bluza jest w re, bo nie mogę ją znaleźć , ciągle wpadam na bluzki z koronką !

Kaja Wolnicka Photography - zdjęcia ślubne, fotografia ślubna Warszawa pisze...

bluza pewnie i ciepła i wygodna. na łyżwy nie dość, że dobrze wygląda to jeszcze można się w niej czuć w miarę luźno? wygląd bardzo ładnie, pozdrawiam, kaja

Piece Heaven on Earth pisze...

ehh...szkoda, że nie mam siostry. xd
bluza jest świetna :)

Anonimowy pisze...

bardzo kobieco;)
www.yourownstyle.blox.pl

lineczka pisze...

hej czytałam na forum że jeszcze są te bluzy we wrocku ??? będziesz może w najbliższym czasie w reserved???

Prześlij komentarz