Google translation

piątek, 11 grudnia 2009

aivie - reaktywacja ;)

Minęło sporo czasu od ostatniego posta. Doszłam do wniosku, że blog umiera i potrzebuje reanimacji. Nic nowego do tej pory się nie pojawiało bo zwykle wracam do domu późno i jest za ciemno na robienie zdjęć, poza tym trochę straciłam już zapał.

W między czasie zmieniłam fryzurę. Zachciało mi się asymetrii :) To "między czasie" było na tyle dawno temu, że włosy odrosły i nie wyglądają już tak dobrze jak po ścięciu :)

Mam nadzieję, że uda mi się pokonać lenistwo i posty będą pojawiały się już częściej.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


bluzka: oasis/sh | sweter: cubus | szorty: orsay | komin: cubus | zakolanówki: kapp ahl | buty: ccc | sztuczne perły: lolita accessories

11 komentarze:

Rysia pisze...

Sweter ma bardzo ładny kolor.
Fajne zakolanówki :)

fashion-psyche pisze...

Podoba mi się komin i bluzka, uwielbiam takie kolory :)

Lilienne pisze...

A tak ostatnio myślałam, że daaawno nie było Ciebie widać - fajnie, że wróciłaś :)
Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów szarego i intensywnie niebieskiego (nie zawsze wiem gdzie kończy się niebieski a zaczyna turkus), pozdrawiam! :)

Anonimowy pisze...

fAJNA STYLIZACJA :) najbardziej interesuja mnie okularki...jaka firma? z gory dzieki;)

Gunia pisze...

Ja też mam nadzieję, że się przełamiesz, bo mi tu brakuje Twojej szafy :/

aivie pisze...

Dziewczyny dziękuje za miłe słowa. Nie myślałam że ktoś w ogóle zauważy moją nieobecność :D

Anonimie: okulary to fielmann. Warto dodać, że oprawki kosztowały tylko 19,90 :) jeśli chcesz mogę podać ich symbol

lineczka pisze...

wow wygladasz rewelacyjnie

Anonimowy pisze...

Będe bardzo wdzięczna za symbol :)
Tak na marginesie Ty je nosisz dla ozdoby, czy korekcyjnie ?:)

aivie pisze...

symbol oprawy to: INTER 2118 TR

niestety nosze okulary korekcyjne.

lineczko: bardzo dziękuję :)

gosia pisze...

szorty rządzą :)

miuska pisze...

Świetnie wyglądasz, tylko brakuje do całości szczerego uśmiechu :) Podobają mi się kolory, a także sweter i komin :D

Prześlij komentarz