Google translation

wtorek, 1 września 2009

zrobiona na szaro.

Nie wiem jak to jest, ale zawsze kiedy zaplanuję sobie wieczorem, że następnego dnia założę letnią sukienkę, pogoda jest taka, że lepiej z domu wcale nie wychodzić. Natomiast kiedy wymyślę sobie marynarkę (w końcu skończyłam moje DIY i muszę je w końcu zaprezentować) za oknem świeci słońce, a na termometrze jest 25 stopni. Pogoda robi mi na złość. Ale nie ma tego złego... Szara tunika z H&M to ostatnio mój ulubiony ciuch w związku z czym eksploatuję ją do granic możliwości. W tym roku wyprzedaże w H&M pozytywnie mnie zaskoczyły. Tunika kosztowała 30 zł. I nie jest jedyną rzeczą którą w HaMie upolowałam. Tunika ma jeden, jedyny minus. Kiedy podniosę ręce do góry kończy mi się mniej więcej w okolicach pępka, więc muszę się bardzo pilnowac bo znając moje roztargnienie pół Wrocławia mogłoby oglądać moje majtki. A tego nie chcemy. :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

9 komentarze:

Facet w szafie pisze...

Mmmm sexy...;D

Biurowa pisze...

WOW i tylko tyle!!!

bo pisze...

O, super!

madzikzet pisze...

intryguje mnie ten zamek z tylu:>

6roove pisze...

bardzo fajna

manuellement pisze...

Gdy zobaczyłam zdjęcie pomyślałam,że wypatrzyłaś tę tunikę w cubus'ie,bo widziałam identyczne,a tu proszę nasz ukochany h&m. Co byśmy bez niego zrobiły :)

Patrycja Antonina pisze...

To jest prawo merfiego z ta pogodą, tak samo zkolejkami, stoisz najdłuzej w najkrótszej kolejce ;p

bloo. pisze...

świetnie wygląda to wszystko ;))
nity , zipy to jest to !

kotowa pisze...

zgadzam się w 100% . jest świetna, a przeceny w hm faktycznie były w tym roku bardzo fajne :))

Prześlij komentarz