Google translation

czwartek, 3 września 2009

DIY

Marynarka zdobiona ćwiekami pojawiła się chyba na co drugim szafiarskim blogu. Ale czy to powód żeby nie pochwalić się swoją? :)
Szczególnie kiedy zdolności manualne ma się na poziomie pięciolatka. Bo chyba niewiele osób jest w stanie skaleczyć się ćwiekiem? Mnie się udało:)
W dodatku przez dwa miesiące nie mogłam skończyć, a i tak ćwieki powbijałam krzywo. Uznajmy zatem, że nie lubię symetrii. ;)


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

marynarka - george/SH + DIY
top - new yorker
spodnie (nie wiem czy widać, ale mają wzór skóry węża) - colloseum 30 zł!
bransoletka - forever 18
butów chyba nie muszę przedstawiać ;)

13 komentarze:

Rysia pisze...

Ja tam nie widzę żeby było krzywo :) fajne spodnie, mam nadzieje że pokażesz je kiedyś bardziej z bliska :)

Facet w szafie pisze...

Sma to powbijałaś?:O REspekt

agatiszka pisze...

Nie przejmuj się, ja w mojej ćwiekowanej marynarce też mam trochę krzywo te ćwieki ponabijane, wiem jak ciężko jest zrobić by były prosto :)
Jeszcze jedno, tunika z poprzedniego posta jest genialna!

Barbara NieRadziwiłłówna: pisze...

moim zdaniem wyszło bardzo fajnie:)

a przybywam stąd i tu zapraszam: http://www.barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

Shiral pisze...

Marynarka wyszła extra, bardzo mi się podoba:)

Facet w szafie pisze...

Wkręć się do akcji :D

Anuszka pisze...

Ja też nie widę, żeby coś było z ćwiekami nie tak;
spodnie masz naprawdę świetne, chyba sama się za nimi rozejrzę

bloo. pisze...

świetna ta marynarka ;))

Łucja pisze...

Na spodnie z wężowym wzorem choruję już od dawna - w Cubusie też były po 30 zł i w dodatku takie ciemnoszare, ale pozostały już tylko rozmiary XXS, czyli dla kosmitów chyba ;)
A co do marynarki, to ja nie mam nic przeciwko tej odmianie, nawet na 'co drugim blogu' - kilka ćwieków i mamy zupełnie innego ciucha, a jaka satysfakcja ;)

kotowa pisze...

no bez przesady, mi się podoba :) i fajnie, że pociągnęłaś ćwieki po kieszeniach, efekt superowy.

Facet w szafie pisze...

Wez udział w mojej akcji :P

alerim pisze...

Świetna przeróbka marynarki! :)

jenga pisze...

W zakresie zdolności manualnych jestem podobna. Ostatnio skaleczyłam się oraz nabiłam sobie siniaka mrożoną rybą, gdy wypadła mi z ręki....

Prześlij komentarz