Google translation

czwartek, 27 sierpnia 2009

glasses.

W poniedziałek skończyłam 21 lat. Podobno w tym wieku zaczynają się procesy starzenia. No cóż, chyba będę musiała zaprzyjaźnić się z dobrym kremem.

Urodziny to dobra wymówka dla zakupów. Tym sposobem znowu w tempie błyskawicznym pozbyłam się połowy wypłaty. Najbardziej cieszę się z okularów. Gdy tylko je zobaczyłam, od razu wiedziałam, że będą moje.

Będę tęsknić za moimi starymi okularami z "diamentami". W ciągu trzech lat stały się moim znakiem rozpoznawczym. Z drugiej strony znudziły mi się już. Przyszedł czas na zmiany.


Stare:
Image and video hosting by TinyPic
zdjęcie: Stevie :)


Nowe:
Image and video hosting by TinyPic

Muszę przy okazji pochwalić Fielmanna. Zamówiłam okulary w poniedziałek, dziś już były do odbioru.


Kolczyki, które dostałam na urodziny. Są piękne:

Image and video hosting by TinyPic

13 komentarze:

Anuszka pisze...

Wow,świetne!I kolczyki,i okulary

Gunia pisze...

Wszystkiego najlepszego :) Ale z tym starzeniem się w wieku 21 lat to przesadziłaś... teraz ja i moje 26 lat czujemy się staro ;P
Kolczyki są cudne!

Rysia pisze...

Wszystkiego naj :D
Nowe okulary są bardzo ładne i pasują Ci moim zdaniem, a kolczyki boskieeee!

Facet w szafie pisze...

A starzenie zaczyna się od 19 lat, bo wtedy zaczynają zanikać włókna kolagenowe wiec sorry :P teraz po prostu masz 21 zmarszczek :P A gdzie prezent ode mnie?:(

agatiszka pisze...

Spokojnie, proces starzenia zaczyna się dopiero w wieku 25 lat, więc to ja powinnam się zaopatrzyć w jakiś super krem, ups!

Alaska pisze...

sto lat! i uważaj z urodzinowymi zakupami bo trudno ograniczyć sobie budżet - wiem z doświadczenia ; )
kolczyki są wspaniałe, zastanawiam się tylko czy są takie duże czy to tylko tak mi się wydaje patrząc na zdjęcie..

Angelika. pisze...

oj nie strasz z tym starzeniem ;p tez mam na karku 21.. ale wolałabym mieć z 16 ;p czyżby proces starzenia już się u mnie rozpoczął?:)

A propos okularków - obie pary są świetne, i podziwiam że te pierwsze wybrałaś - mnie się kojarzą zupełnie wieczorowo

Najlepszego urodzinowego! :) pozdrawiam

aivie pisze...

Dziękuję wszystkim za życzenia :)

widzę, że odnośnie tego starzenia się są różne teorie. :D

Alaska: nie wiem co masz na myśli mówiąc duże :) wisząc na uszach prawie sięgają do ramion.

Angelika: edytowałam posta bo zapomniałam napisać: te z "diamencikami" to są moje poprzednie okulary. towarzyszyły mi przez ostatnie trzy lata. te drugie to są właśnie te, które kupiłam. :)

Mała Gosia pisze...

tak kolczyki sa piekne ale i okulary fajne ;)

Anna Blackie pisze...

Oooooooch... kolczyki... :O

kotowa pisze...

poprzednie okulary były bardzo ciekawe, ale chyba w tych podobasz mi się trochę bardziej :) a kolczyki faktycznie piękne!

Anonimowy pisze...

Te okulary są przepiękne. Właśnie szukam nowych i jestem zauroczona;) mogłabyś zdradzić ile kosztowały razem ze szkłami?;)

aivie pisze...

Jeżeli pytasz o te nowe, były bardzo tanie :) oprawki kosztowały mnie całe 19,90! do tego szkła plastikowe z antyrefleksem 221 zł.

te "diamencikowe" oprawki kosztują 119 zł.

Prześlij komentarz