Google translation

niedziela, 16 sierpnia 2009

ahoj!

Za co kocham Wrocław? Z jednej strony wielkomiejski zgiełk, tętniące życiem ulice, odgłosy miasta. Z drugiej spokój, szum rzeki, magia miejsc. Rytm tego miasta wyznacza Odra. Czasami nawet w centrum, można poczuć się jak w mazurskim porcie. Z uwagi na scenerię, miało być w stylu marynarskim. Efekt był taki, że czułam się w tym stroju jak stewardessa. Przynajmniej mogę się pochwalić szortami od Escady upolowanymi w second-handzie. :-)


W roli fotografa Óla, która dzielnie znosiła wszystkie moje kaprysy i dzięki której poczułam w końcu, że są wakacje.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ja - prawie 21. Ona - jeszcze 21. ;)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mamy na sobie:

Aivie

szorty - Escada/SH
koszula - od chińczyka ;)
buty - atmosphere/allegro
apaszka - SH
broszka - pamiątka z Krakowa
kolczyki - H&M

Óla


sukienka - pimkie %
top - H&M
legginsy - no name
buty - ccc
bransoletki - pepco
kolczyki - podkradzione Złej Siostrze

10 komentarze:

bloo. pisze...

super .. podoa mi się taki styl marynarki może troche ? ;)

Gunia pisze...

Te buty które masz na nogach są całkowicie "to die for" ;) Podobają mi się bardzo.

Anuszka pisze...

Fantastyczne spodenki.No i fajnie ,że jesteś z powrotem

Facet w szafie pisze...

No no, dziewczyny szaleją. Chustka z broszką są bardzo ładne. I zdjęcia bardzo w porządku. Musze Cię Ewelinko zmolestować, żebyś tez mi zrboiła cos fajnego ;)

Francais pisze...

Witaj,
jeżeli masz chęć do mnie od czasu do czasu zaglądać, podaj mi proszę swój e-mail, którym logujesz się na bloga, gdyż od dziś mój blog dostępny będzie tylko dla zaproszonych użytkowników,
pozdrawiam ciepło!

madzikzet pisze...

te marynarskie buty sa czaderskie:D:D

martyna pisze...

hej! Myślę, że chciałabym wpaść kiedyś na minutę do Twojej szafy i w niej pobuszować:D fajnie się ubierasz a zwłaszcza 2 ostatnie sukienki zrobiły na mnie mega wrażenie :)
poza tym bardzo podobaja mi się zdjęcia i teksty, będę tu częściej zaglądać bo myślę, że odnajduję tu cząstkę siebie:)

buziaki!

Patrycja Antonina pisze...

Szorty boskie ;)

Gia Illusion pisze...

Ładnie. Prześliczna broszka!

fashion_player pisze...

buty są genialne!

Prześlij komentarz