Google translation

wtorek, 21 lipca 2009

Kraków

Aż wstyd się przyznać, ale dziś po raz pierwszy byłam w Krakowie. Najbardziej zachwycił mnie Wawel. Nawet ja - absolutna ignorantka historyczna, byłam pod wielkim wrażeniem tego miejsca.

Na Kazimierzu regenerowałam siły popijając zimne piwo i zatapiając się w miękkiej kanapie. Oczywiście nie mogłam też ominąć tamtejszych straganów z biżuterią i odejść od nich z pustymi rękami.


Tak naprawdę nie wiem co mam pisać o Krakowie i co w ogóle o nim myśleć. Z jednej strony nabrałam ostatnio bardzo osobistego stosunku do Krakowa ze względu na pewną znajomość i chęć studiowania w tym mieście, z drugiej kocham Wrocław i zawsze będzie on u mnie na pierwszym miejscu. Myślę, że z czasem co raz bardziej będę się do Krakowa przekonywać. W końcu nie da się poznać miasta spędzając w nim tylko jeden dzień.

















sukienka - H&M
sweterek - Dunnes Stores/SH
pasek - Bershka
torba - Top Secret
Buty - CCC

8 komentarze:

Rysia pisze...

Fajną masz tą sukienka :)
Ja nigdy nie byłam jeszcze w Krakowie ;/

6roove pisze...

fajna kieca
mnie kraków zauroczył i żałuję, ze jednak nie uparłam się, by tam studiować
a takie stragany omijam jednak haha

Anonimowy pisze...

To proste!

Trzeba się wychować w tolerancyjny, i wielokulturowym Wrocławiu...

studiować w Krakowie, gdzie są najlepsze uczelnie...

a pracować w Warszawie, gdzie najwięcej się zarabia :)

Facet w szafie pisze...

Coś w tym jest jw ;)
Hm, Krakow latem pewno ładniej wygalda niz zima... mnie srednio zauroczyl, chyba mamy podobne wrażenia:)

Anna Blackie pisze...

Eh, Kraków...
Miasto moich wielkich sentymentów :)

bloo. pisze...

ładnie :))

mydlana_panienka pisze...

Świetny zestaw, kiedy i za ile kupiłaś tą sukienkę ?
( możesz mi odp. u mnie :) ?).

A w Krakowie jest super, muszę tam pojechać ;].
Byłam tylko raz, więc trzeba nadrobić zaległości ;p

Anuszka pisze...

Serdecznie zapraszam stałych obserwatorów na mojego nowego-starego bloga pod inną nazwą i adresem
http://alternatywna-moda.blogspot.com/

Prześlij komentarz