Google translation

czwartek, 18 czerwca 2009

black and white.

Dziś minęła mi połowa sesji. Jeszcze dwa egzaminy i wakacje! A z racji że dzisiejszy egzamin był pisemny mogłam się ubrać mniej oficjalnie ;)

Kamizelka z frędzlami przeleżała w szafie pół roku. W sklepie bardzo mi się spodobała a potem stwierdziłam że nie mam żadnej koncepcji do czego mogłabym ją założyć. Nadal nie jestem zadowolona z efektu więc pomysły z czym ją można zestawić mile widziane :)


I jeszcze ogłoszenie dla tych którzy nie odwiedzają forum szafiarek. 12 lipca (niedziela) odbędzie się spotkanie szafiarek we Wrocławiu. Wszystkich serdecznie zapraszam! :)







kamizelka - cubus
tank top - terranova
spodnie - zara trf
pasek - był dodany do jakiejś bluzki
torebka - SH
buty - deichmann

10 komentarze:

Anuszka pisze...

Rany,jaka Ty fotogeniczna jesteś! A kamizelka i torebka-miodzio

aivie pisze...

Anuszko w moim odczuciu fotogeniczna wcale nie jestem. No i muszę zrobić co najmniej 30 zdjęć żeby wybrać 2 z których będę w miarę zadowolona :D

Facet w szafie pisze...

No Ewelcia, dziś wyglądałąś naprawdę fajnie. Ach te frędzle, mmm :D

Rysia pisze...

Kamizelka świetna i spodnie niczego sobie, całość bardzo fajnie wygląda :)

Thonia pisze...

Torebka świetna, gratuluje łupu! Całość też mi się podoba!

O&A pisze...

bardzo ładnie :)

Facet w szafie pisze...

Ej, szafiarek i szafiarzy!!! Hallo, dyskryminacja!!!

aivie pisze...

o kurcze Kacper zapomniałam się i mi jakoś tak "szafiarek" wyszło :D wybacz!

DiM pisze...

też tak nieraz mam, że coś kupię, a potem ciuch leży w szafie przez rok, niechciany... i przychodzi dzień "objawienia" i już nie można się bez niego obyć.
bardzo fajna ta kamizelka./ Dianka

marzymska pisze...

Kurcze, dlaczego takie torebki znajduje się tylko w sh? ;/

Prześlij komentarz