Google translation

niedziela, 3 maja 2009

potrzeba matką wynalazków.

Wymarzyłam sobie szarawary w kwiaty. tylko gdzie takie znaleźć...

Kilka dni temu w lumpeksie zobaczyłam spódnico-spodnie i wtedy przypomniałam sobie jak Gok w "Gok's fashion fix" przerabiał zwykłe spódnice na bombki :) Stwierdziłam, że spodnie mogę przerobić na tej samej zasadzie. W ruch poszła gumka i nożyczki. No i ze spódnico- spodni mam piękne szarawary. dokładnie takie o jakich marzyłam.


spodnie - SH
top - bershka/SH
kurtka - orsay
chustka - SH
pasek - SH

17 komentarze:

gosia pisze...

świetnie to zrobiłaś! czegoś takiego także poszukuję :))

blueberry pisze...

Wyszło rewelacyjnie. Świetnie to wygląda.Grunt, to miec dobry pomysł...

Szafa Biurowej pisze...

Kocham Goka <3
Odważnie, odważnie... :)))

Rysia pisze...

fajny pomysł a efekt rewelacja!

Life Methodology pisze...

Bardzo fajnie wyszło!

seniorita_corazon pisze...

Nieznoszę spódnico-spodni choć przyznać muszę,że te Twoje są fajne, zabawne:D

petite-maîtresse pisze...

wszystko co Gokowate jest fajne, pumpy też:) Uh,chciałabym takie wyszperać!

Facet w szafie pisze...

Będę robił Ci konkurencje :D
A swoją drogą napisze tu to co na gadu: świetnie to wygląda. ;)

robaczek pisze...

bomba!

Karolina. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Karolina. pisze...

świetne! a czy to nie balerinki naćwiekowane?

coś mi wyzej nie wyszlo? hmmm

nothh pisze...

spodnie sa cudowne

jukejka pisze...

świetny pomysł !!

haneczkowo pisze...

GOK jest genialny powinien zostać naczelnym Szafiarzem:)

bo pisze...

o kurde!

Anonimowy pisze...

Mnie urzekła Nałęczowianka:D

Anuszka pisze...

Nie no,pomysł fantastyczny(uwielbiam Goka),efekt rewelacyjny! Aż sama mam ochotę takie zrobić

Prześlij komentarz