Google translation

niedziela, 31 maja 2009

otagowana.

Dzięki Anuszce i ja dołączyłam do grona otagowanych. Bardzo fajna zabawa bo dzięki niej dowiedziałam się wielu rzeczy o szafiarkach:) A ja taguję Rysię. :)


1 Twoja aktualna obsesja:
lumpeksy - odwiedzam je przynajmniej 3 razy w tygodniu i rzadko wychodzę bez kupienia czegokolwiek. jestem uzależniona. Poza tym próbuję wybrać temat pracy licencjackiej, co powinnam zrobić już dawno.
2 Twoja najdziwniejsza obsesja?
naoglądałam się chyba zbyt wielu horrorów bo kiedy jestem sama w domu obmyślam wszelkie możliwe drogi ucieczki na wypadek gdyby ktoś się włamał :)
3 Co masz na sobie?
czarne rurki i t-shirt
4 Co dziś na obiad?
nic. :)
5 Czemu dzisiejszy dzień jest specjalny?
bo pierwszy raz od kilku miesięcy mam wolną niedzielę.
6 Czego chciałabyś się nauczyć?
fotografii, tańczyć hip hop, hiszpańskiego.
7 Ostatnia rzecz jaką kupiłaś?
wino. :)
8 Czego słuchasz teraz?
Masala Sound System
9Jaki film widziałaś ostatnio?
Trade
10Twój najważniejszy cel do osiągnięcia w tej chwili?
wymyślić temat pracy licencjackiej, zaliczyć sesję.
11 Co myślisz o osobie, która cię otagowała?
Myślę że jest bardzo sympatyczna. I bardzo ładna. :)
12 Ktoś ci kupi chatę, umeblowaną itp itd, gdzie możesz mieszkać bez zamartwiania się o rachunki. Gdzie by to było?
na pewno gdzieś gdzie jest cieplej. np Hiszpania.
13 Co chciałabyś mieć teraz w swoich rękach?
poduszkę bo strasznie chce mi się spać. :)
14 Czego chciałabyś się pozbyć?
kilku kilogramów :D
15 Gdybyś mogła się wybrać gdziekolwiek na nadchodzącą godzinę, gdzie by to było?
Chętnie wybrałabym się na plaże w jakimś egzotycznym zakątku świata.
16 Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
hiszpańskiego
17 Czego szukasz w przyjaciołach?
zrozumienia dla mojego trudnego charakteru :)
18 Kogo chciałabyś poznać osobiście?
Rachel Brice i Sadie
19 Ulubiony rodzaj muzyki?
ulubionego nie mam. ale najczęściej słucham R&B, popu, reggae i ragga
20 Ukochana część twojej garderoby?
buty na wysokich obcasach. uwielbiam wszystkie. :)
21 Praca marzeń?
z nierealnych: dekorator wnętrz, z bardziej realnych: manager kultury.
22 Ulubiona modelka?
nie mam
23Na co najchętniej wydałabyś 100 dolarów?
na buty.
24Gdybyś mogła wybrać dożywotnią dostawę czegoś do domu, co by to było?
pomarańcze i coca-cola
25 Girl crush:
Penelope Cruz, Salma Hayek, Caterine Zeta-Jones
26 Czy jest ktoś, kogo styl uwielbiasz?
nie ma osoby której styl podoba mi się w 100%
27 Opisz swój styl:
różnorodny: czasami eleganckie koszule i szpilki innym razem szarawary i orientalne spódnice.

3 komentarze:

Rysia pisze...

odp. na pytanie 24...pomarańcze o taaak mniam ;) jakiś czas temu brałam udział w tej zabawie tylko troszkę mniej pytań było ;P http://szafarysia.blogspot.com/2009/03/wkrecona.html

Anuszka pisze...

O,to widzę,że nam się obu dekoratorstwo wnętrz marzy...pomarzyc zawsze można,prawda?Z horrorami też tak miałam,i wyleczyłam się w prosty sposób...nie oglądam(bo w sumie nie lubię jakichstam potworów,flaków i hektolitrów krwi) :-)

aivie pisze...

a ja uwielbiam oglądać horrory. lubię taki kontrolowany strach :D

Prześlij komentarz