Google translation

poniedziałek, 25 maja 2009

maxi dress.

Z braku czasu zaniedbałam bloga, ale w końcu udało mi się zrobić jakieś zdjęcie. Co prawda wykonane rękami mojej 7letniej siostry wiec perspektywa zaburzyła trochę proporcje. ;)

Długie sukienki pokochałam dzięki Baglady. Czarna to moja ulubiona ( a w sumie mam już trzy). Natomiast do przeszukiwania działów dziecięcych zainspirowała mnie Anuszka więc teraz i tam zaglądam podczas moich wypraw do lumpeksów. Efekt - koszula chłopięca dla dzieci w wieku 12 lat. :)




koszula - next/ sh
sukienka - cubus
buty - F&F/ tesco
torba - atmosphere/ sh

4 komentarze:

Anuszka pisze...

Jaka ona piękna przy dekolcie...w ogóle świetnie w niej wyglądasz,zwłaszcza z narzuconą koszulą,którą,jak przed chwilą widziałaś ,tez tak kocham wiązać

Rysia pisze...

sukienka śliczna, fajne połączenie z koszulą :)

riennahera pisze...

bardzo dobry pomysł z koszulą.

baglady pisze...

pieknie wygladasz:)

Prześlij komentarz