Google translation

czwartek, 28 maja 2009

Animal Instinct.

Ostatnio zauważyłam, że mam już kilka postów na blogu i żadnego prawdziwie szafiarskiego zdjęcia! ;) To straszne niedopatrzenie z mojej strony! Postanowiłam więc że koniecznie muszę to nadrobić. Bo w końcu to stopy postawione do środka są wyznacznikiem szafiarstwa ! ;)


A co do stroju... Kiedyś panterka kojarzyła mi się z paniami spalonymi na solarium i obwieszonymi złotem (niekoniecznie tym prawdziwym). Dziś znów ukłon w strone Baglady, która swoimi stylizacjami przekonała mnie do panterki. Ja w ogóle dzięki szafiarstwu staję się coraz odważniejsza w kwestii mody. Kiedyś, kiedy miałam założyć coś co mogłoby mnie wyróżniać z tłumu martwiłam się "co ludzie powiedzą" i w efekcie zakładałam znowu te same nudne zestawy. Szafiarki w pewien sposób otworzyły mi oczy. I za to wszystkim szafiarkom wielkie dzięki. :)






spódnica - morgan de toi (wylicytowana za 2,5 na allegro ;)
tank top - terranova
koszula - sh
buty - deichmann
kolczyki - prezent

3 komentarze:

Rysia pisze...

spódnica boska!!! ja ostatnio kocham panterkę choć jeszcze jakiś czas temu w mojej szafie w ogóle jej nie było ;P

Anuszka pisze...

Heloł,masz zarąbiste okulary!A ponadto otagowałam Cię-zapraszam do zabawy-szczegóły na moim blogu

Facet w szafie pisze...

Też sobie zrobie takie zdjecie z nozkami :P Butki masz mega.

Prześlij komentarz